sâmbătă, 26 noiembrie 2016

Romanul va recomanda

Dragi romani, in seara asta vom vorbi despre calatorii. Am stat si m-am gandit care a fost ultima tara pe care am vizitat-o. In vara am fost pe litoralul bulgaresc care mi-a placut maxim si am avut ce vedea. Raportul pret/calitate a fost la superlativ. Urmatoarea destinatie va fi Sofia, tot in Bulgaria. Dar voi sta doar o zi in Bulgaria, dupa care voi pleca in Grecia. Ca un iubitor de moda, am gasit un articol in care puteti vedea targuri internationale de moda si fashion 2017 – cyti break & zboruri. Tot pentru pasionati de moda, pentru persoanele ce isi fac cumparaturi online, puteti gasi o lista cu cele mai bune siteuri din onlienul romanesc - siteuri haine. Iar daca vrei sa castigi niste banuti in plus, citeste acest articol si incearca sa produci bani - devino reprezentant Avon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu